top of page

Regulamentul oficial al campaniei
Concurs Transformă amenajarea de vis în realitate

1.    Organizatorul campaniei


(1) Campania este organizată de către S.C. Salieri Blaine Services SRL cu sediul în Calea Rahovei, Nr 352, Bl 20A, Sc 1, Et 1, Ap 8, sector 5, Bucuresti, numită în continuare “Organizatorul”.


(2) ParticipanÈ›ii la Campanie sunt obligaÈ›i să respecte termenii ÅŸi condiÈ›iile prezentului Regulament (denumit în continuare „Regulamentul”).


(3) Regulamentul este disponibil gratuit pe toată durata Campaniei, precum și la sediul Organizatorului menționat la art. 1.


(4) Organizatorul îÅŸi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, informând în prealabil potenÈ›ialii participanÈ›i, cu minimum 1 zi lucrătoare înainte de data intrării în vigoare a modificărilor prin publicare pe site-ul Arcady Studio.


2.    Durata de desfășurare a Campaniei


(1) Campania se derulează exclusiv online, pe site-ul Arcady Studio (https://www.arcady.ro/concurs-arcady-castiga-amenajarea-visurilor-tale).


(2)  Campania se va derula în perioada 06.10.2025-20.10.2025 (inclusiv, pana la ora 23:59).
 

(3)  După data încheierii Concursului, Organizatorul nu mai are nici o responsabilitate ÅŸi nu îÅŸi mai asumă nici o obligaÈ›ie în legătură cu orice circumstanță care ar putea eventual conduce la concluzia actualității sau continuării Concursului.


3.    CondiÈ›ii de participare È™i produsele incluse în Campanie


•    La această Campanie poate participa orice persoană fizică (denumită în continuare „Participant”) care are domiciliul sau reÈ™edinÈ›a în România È™i vârsta minimă de 18 ani împliniÈ›i la data începerii Campaniei.
•    Pentru a se înscrie în Campanie, ParticipanÈ›ii se obligă să urmeze procedura descrisă la art. 4.
•    Nu sunt eligibili pentru a participa la campania promoÈ›ională angajaÈ›ii Organizatorului, angajaÈ›ii agenÈ›iilor implicate È™i nici membrii familiilor acestora (copii, părinÈ›i, fraÈ›i/surori, soÈ›/soÈ›ie).
•    ParticipanÈ›ii îÅŸi asumă întreaga responsabilitate pentru corectitudinea ÅŸi veridicitatea informaÈ›iilor (inclusiv a datelor cu caracter personal) transmise Organizatorului, acesta neasumându-ÅŸi nicio responsabilitate pentru informaÈ›iile ÅŸi datele inexacte ÅŸi/ sau pentru declaraÅ£iile mincinoase ÅŸi nici pentru consecinÈ›ele ce decurg ori ar putea decurge din astfel de declaraÈ›ii. CâÈ™tigătorul care declară/transmite informaÈ›ii/date eronate/false pierde calitatea de câÈ™tigător.
•    Organizatorul nu îÅŸi asumă nicio răspundere decurgând din acordarea vreunui premiu, inclusiv cu privire la plata oricăror daune sau a oricărei alte pretenÈ›ii de orice natură legate de vreun premiu. CâÈ™tigătorii îÅŸi asumă răspunderea pentru acceptarea premiilor, Organizatorul neasumându-ÅŸi nici un fel de responsabilitate pentru orice eventuale consecinÈ›e născute în urma acceptării premiului sau în legătura cu aceasta.
•    
Notă: o persoana se poate înscrie o singură dată în concurs. Înscrierile multiple ale aceleiaÈ™i persoane nu sunt luate în calcul. 


4.    Mecanismul Campaniei


•    Pentru a participa la Campanie, Participantul trebuie sa îndeplinească următorii paÈ™i:

  1. Participanții trimit pe email (office@arcady.ro) povestea amenajării camerei lor de vis.

  2. Textul trebuie să fie original È™i să nu încalce drepturile terÈ›ilor.

  3. Fiecare participant poate trimite o singură poveste.

  4. ParticipanÈ›ii îÈ™i dau acordul ca poveÈ™tile lor să fie publicate integral pe site-ul Arcady È™i pe canalele de promovare. În cazul neacceptării publicării, premiul nu poate fi revendicat.


5.    Premiile acordate


•    Premiile acordate constau în:

  • Premiul 1: Voucher Dedeman 2.000 lei (4 x 500 lei) - pentru achiziÈ›ia de materiale, mobilier sau decoraÈ›iuni.​

    • Voucherul Dedeman se va oferi fizic sau prin curier, la adresa comunicată de câÈ™tigător.

    • Taxele de curier sunt suportate integral de către Salieri Blaine Services SRL.

​

  • Premiul 2: Voucher Mobexpert 2.000 lei (4 x 500 lei) – pentru achiziÈ›ia de mobilier sau decoraÈ›iuni.

     

    • Voucherul Mobexpert se va oferi fizic sau prin curier, la adresa comunicată de câÈ™tigător.

    • Taxele de curier sunt suportate integral de către Salieri Blaine Services SRL.

​

  • Premiul 3: Voucher Altex 2.000 lei – pentru achiziÈ›ii de electrocasnice sau produse de uz casnic.

     

    • Voucherul Altex se oferă online, sub formă de cod valoric, pe adresa de email comunicată de câÈ™tigător.


•    Premiile pot fi utilizate exclusiv de către câÈ™tigătorul validat È™i nu este posibilă înlocuirea premiilor cu contravaloarea acestora în bani sau alte beneficii.

•    Valoarea netă a fiecărui premiu este de 2.000 lei, impozitul pe venit aferent (10%) fiind suportat de Organizator, conform prevederilor Codului Fiscal.


6.    Desemnarea È™i validarea câÈ™tigătorilor


•    Un Participant poate câÈ™tiga un singur premiu în cadrul Campaniei.
•    Vor fi aleÈ™i 3 câÈ™tigători pe baza originalității È™i creativității;
•    Stabilirea câÈ™tigătorilor se va realiza
de către Echipa Arcady, care va evalua toate poveÈ™tile primite È™i va alege trei câÈ™tigători pe baza originalității È™i creativității.

. CâÈ™tigătorii vor fi anunÈ›aÈ›i pe pagina concursului È™i prin e-mail (sau telefonic, daca este oferit de către participanÈ›i), pe site-ul Arcady Studio până la finalul zilei de 24 octombrie 2025, până la maximum ora 20:00. 
•    Se vor alege 3 (trei) câÈ™tigători. În cazul în care unul dintre cei 3 câÈ™tigători nu îÈ™i va revendica premiul, nu va oferi informaÈ›ii pentru a intra în posesia premiului în maximum 48 de ore de la contactarea sa, se va trece către rezerve. Echipa Arcady va reevalua poveÈ™tile înscrise È™i va alege un alt câÈ™tigător.

•    Participantul câÈ™tigător se obligă să contacteze Organizatorul direct prin email la adresa office@arcady.ro sau telefonic, în decurs de maximum 48 de ore (calculate pentru zilele lucrătoare). După acest timp, câÈ™tigătorul este invalidat È™i va fi contactată prima rezervă. În cazul în care – după aplicarea procedurii de mai sus – È™i prima rezervă este invalidată, se trece la contactarea celei de-a doua rezerve.
•    Participantul câÈ™tigător validat trebuie să furnizeze prin email următoarele informaÈ›ii: numele, prenumele, o adresă fizică de livrare, un număr personal de telefon pentru a fi contactat de livrator la livrarea premiului.
•    CâÈ™tigătorul va prezenta în momentul ridicării premiului actul de identitate, pentru confirmarea identității. Cheltuielile legate de transportul premiilor este suportat exclusiv de către Organizator.
•    În cazul în care premiul nu va putea fi înmânat câÈ™tigătorului È™i nici rezervelor selectate, din motive independente de Organizator, până la data de 31.10.2025, premiile rămân în posesia Organizatorului È™i nu vor mai fi datorate de către acesta, iar câÈ™tigătorii respectivi pierd drepturile rezultate din calitatea de câÈ™tigător.


7.    Prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Campaniei


(1) În vederea desfășurării Campaniei, Organizatorul menÈ›ionat la art. 1 va prelucra în calitate de operator datele cu caracter personal ale participanÈ›ilor.


(2) Datele de contact ale Operatorului menționate la art. 1 pot fi folosite pentru a adresa pentru nelămuriri și pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate.


În ceea ce priveÈ™te CâÈ™tigătorii validaÈ›i, Operatorul colectează È™i prelucrează următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, număr de telefon, adresă fizică de livrare pentru acordare premiu. Aceste date vor fi colectate È™i stocate exclusiv în cazul câÈ™tigătorilor, pentru ca Operatorul sa poată evidenÈ›ia contabil acordarea premiilor È™i a dovedi acordarea acestora.


(3) Scopul prelucrării. Datele cu caracter personal ale participanÈ›ilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator în vederea organizării È™i derulării acesteia, desemnării È™i validării câÈ™tigătorilor, precum È™i atribuirii premiului È™i îndeplinirii obligaÈ›iilor financiar-contabile ale Operatorului.


(4) Datele vor fi prelucrate în scopul interesului legitim al Organizatorului pentru derularea Campaniei promoÈ›ionale È™i pentru îndeplinirea obligaÅ£iilor legale ce îi revin, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului È™i a eventualelor anexe la acesta. Înscrierea participantului (persoană vizată) în Campanie implică prelucrarea datelor cu caracter personal.


(5) Cu privire la datele cu caracter personal ale câÈ™tigătorului pentru evidenÈ›a contabilă a   Organizatorului, acestea vor fi stocate, conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă timp 10 (zece) ani de la data încheierii exerciÈ›iului financiar în care a avut loc predarea premiului.


(6) La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.


(7) Drepturile persoanelor vizate:


În vederea asigurării unei prelucrări echitabile È™i transparente, participanÈ›ii – în calitate de persoane vizate – au următoarele drepturi:


(i) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia, datele urmând a fi È™terse conform cererii persoanei vizate È™i cu respectarea prevederilor legale aplicabile;


(ii)        dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;


(iii)       dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;


(iv)       dreptul de a solicita È™tergerea datelor cu caracter personal


(v)        dreptul la restricÈ›ionarea prelucrării;


(vi)       dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul in care dispoziÈ›ii legale prevăd contrariul;


(vii)      dreptul la portabilitate a datelor;


(viii)     dreptul de a depune o plângere in fata Autorității NaÈ›ionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost încălcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrării ilicite a datelor cu caracter personal.


(9) ParticipanÈ›ii îÈ™i pot exercita drepturile menÈ›ionate mai sus printr-o cerere scrisă, datată È™i semnată, transmisă la adresa sediului Organizatorului menÈ›ionată la art. 1 SAU printr-o cerere transmisă prin email la adresa office@arcady.ro.


(10) Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice È™i organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal ale participanÈ›ilor la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.


(11) Datele personale ale câÈ™tigătorului la Concurs vor fi procesate in conformitate cu prevederile legale aplicabile, respectiv Regulamentului EU nr. 679/2016 privind protecÈ›ia persoanelor fizice in ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulaÈ›ie a acestor date.


8.    Încetarea înainte de termen a Campaniei


(1)  Campania poate înceta anterior termenului stabilit prin Regulament numai în cazul apariÈ›iei unui eveniment ce constituie forță majoră sau caz fortuit, respectiv în cazul imposibilității Organizatorului, din orice motive independente de voinÅ£a sa, de a continua Campania.
(2)  În acest caz, Organizatorul nu mai are nicio obligaÈ›ie față de participanÈ›ii la Campanie, nu este È›inut la întoarcerea unei sume sau la plata unei sume cu titlu de despăgubire sau altele asemenea.

​

9.    Taxe È™i impozite


(1) ParticipanÈ›ilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepÈ›ia cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea informaÈ›iilor de înscriere în Campanie).

(2)  Valoarea netă a fiecărui premiu este de 2.000 lei, impozitul pe venit aferent (10%) fiind suportat de Organizator, conform prevederilor Codului Fiscal.

(3) Premiile nu pot fi preschimbate în bani sau alte beneficii.

​

10.    Limitarea răspunderii

​

(1) Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum È™i a Organizatorului. Orice încercare de fraudare se soldează cu eliminarea Participantului în cauză din Campanie È™i cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectiul participant cu privire la această decizie.

​

(2) În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

​

(3) Organizatorul nu îÈ™i asumă responsabilitatea pentru:
•    Înregistrările online trimise în afara Perioadei Campaniei menÈ›ionate mai sus;
•    Înscrierile online care nu conÈ›in toate câmpurile obligatorii (nume, prenume, număr telefon mobil È™i suplimentar adresa de livrare în cazul câÈ™tigătorilor);
•    Înscrierile online care nu au fost înregistrate din motive tehnice;
•    Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
•    Erorile în datele furnizate nu poate È™i nu va atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanÈ›ilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligaÈ›ie în cazul furnizării de către participanÈ›i a unor date eronate, incomplete, neactuale È™i/sau care nu le aparÈ›in ParticipanÈ›ilor, care au dus la imposibilitatea identificării câÈ™tigătorului sau înmânării premiului;
•    Erori cauzate de folosirea incorectă a dispozitivului de pe care se realizează înscrierea de către participant;
•    Imposibilitatea câÈ™tigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
•    Cazurile în care câÈ™tigătorul nu respectă condiÈ›iile de validare detaliate în prezentul Regulament Oficial;
•    SituaÈ›iile în care numărul de telefon cu care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) È™i ca atare Organizatoul nu poate contacta participantul la Campanie;
•    Întreruperile/disfuncÈ›ionalitățile neanunÈ›ate ale operatorilor telefonici, datorită aglomerării reÈ›elelor pe perioadele de trafic intens;
•    Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câÈ™tigător în legătură cu premiile câÈ™tigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepÈ›ia situaÈ›iilor expres prevăzute de lege È™i care ar institui o astfel de răspundere;
•    Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia (de ex. Furnizorii de servicii de curierat);
•    Organizatorul nu este responsabil de starea premiului în momentul livrării premiului către câÈ™tigător. Organizatorul este responsabil doar de starea predării premiului către curier în scopul livrării către câÈ™tigător.

​

(4) Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din participarea la Campanie cu excepÈ›ia cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau a unor acte intenÈ›ionate de care este responsabil Organizatorul.
 


11.    Litigii


•    Eventualele litigii apărute între Organizator ÅŸi participanÈ›ii la campanie se vor soluÅ£iona pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluÈ›ionate în instanÅ£ele judecătoreÅŸti române competente din municipiul Bucuresti.
•    Eventualele reclamaÈ›ii legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunțării publice a câÈ™tigătorilor. După expirarea acestui termen Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamaÅ£ie.


12.    DispoziÈ›ii finale


•    Decizia Organizatorului în orice privinţă este finală ÅŸi aplicabilă tuturor participanÅ£ilor.
•    În cazul în care Organizatorul constată că un câÅŸtigător nu a îndeplinit ÅŸi/ sau nu a respectat toate condiÅ£iile prevăzute în Regulamentul Campaniei, îÅŸi rezervă dreptul de a-l descalifica, fără alte despăgubiri sau plăţi.
•    Organizatorul este indreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, de abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului sau Campania promoÅ£ională.

bottom of page